bg
Aktuality

Upozornenie: Táto stránka používa súbory cookies a im podobné technológie.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac informácií

Súhlasím

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

V Komunikátore odteraz môžete označovať a filtrovať doručené správy podľa toho, či boli prečítané.

Komunikácia medzi vodičom a dispečingom patrí medzi najobľúbenejšie funkcie systému Dispečer a práve preto sa v tejto oblasti snažíme o jej neustále zlepšovanie. Do časti Agenda – Komunikátor sme najnovšie pridali možnosť označiť doručenú správu ako „prečítaná“.

Pokiaľ ste si správu od vodiča prečítali, a zároveň zhodnotíte, že by ju mal vidieť aj ďalší z vašich dispečerov, klikom na ikonku bielej obálky v stĺpci „Stav“ ju opäť zadefinujete ako neprečítanú, a tak môže byť správa stále na očiach, až pokiaľ sa jej obsah definitívne nevybaví. Neprečítaná správa sa v Komunikátore zobrazuje so symbolom žltej obálky.

Označenie doručených správ ako „prečítaná“ alebo „neprečítaná“ je aj súčasťou aktualizovanej verzie Mobilný dispečer pre operačný systém Android.

V smartfóne označíte prijatú správu ako prečítanú kliknutím jednoducho na sivý štvorček vedľa času jej doručenia. Takúto správu je možné rovnakým spôsobom odznačiť (teda označiť ju ako neprečítanú). Text neprečítanej správy sa zobrazí načerveno, text prečítanej správy načierno.