bg
Aktuality

Upozornenie: Táto stránka používa súbory cookies a im podobné technológie.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac informácií

Súhlasím

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Systém Dispečer ponúka nový nástroj pre evidenciu poistných udalostí spojených s prevádzkou vozidla a prácou vodičov. Používateľ systému má možnosť zaznamenávať si všetky dôležité informácie o poistnej udalosti a byť vždy v obraze.

Novú funkciu Poistné udalosti používateľ nájde v záložke „Agenda“. Po kliknutí na „Poistné udalosti“ sa dostane do zoznamu všetkých Poistných udalostí, kde sú jednotlivé informácie zobrazené v tabuľke, dajú sa filtrovať a usporiadať podľa záujmu používateľa.

Pridávanie nových záznamov do poistných udalostí je veľmi jednoduché. Kliknutím na políčko „Nová poistná udalosť“ sa používateľovi otvorí evidenčná karta, kde vyplní všetky údaje k poistnej udalosti. V každej udalosti je možné meniť jej stav (Nová, Hlásená, Čaká na doklady, Čaká na obhliadku, ...) a tým si udržiavať evidenciu vždy aktuálnu. Systém umožňuje zaznamenať aj informácie o  osobách zodpovedných za poistnú udalosť, nákladoch vzniknutých poistnou udalosťou, či výške škody.

 

Pre bližšie informácie kontaktujte našu Zákaznícku podporu na +421918 88 55 88 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..