1. Ktoré typy vozidiel je možné monitorovať?
2. Je pre mňa monitoring vozidiel výhodný?
- vlastníte vozidlo/vozidlá a chcete o nich viesť spoľahlivé štatistiky, vytvárať reporty o vyťaženosti vozidiel, či stransparentniť náklady na jednotlivé jazdy, prepravy, vozidlá
- nechcete ručne vytvárať Knihu jázd alebo počítať cestovné náhrady pre vodičov
- potrebujete eliminovať čierne jazdy a krádeže PHM
- chcete mať pod kontrolou spotrebu PHM ako aj tankovania vozidla
- zabúdate na servisné prehliadky
- chcete mať prehľad o poistných udalostiach týkajúcich sa Vašich vozidiel alebo vodičov
- neviete, kde sa Vaše vozidlo aktuálne nachádza
- chcete mať prehľad o jazdnom štýle vašich vodičov
- máte vysoké náklady na komunikáciu s vodičom
3. V čom je monitorovací systém Dispečer iný?
Väčšina firiem pôsobiacich v tejto oblasti ponúka fixne nastavený monitorovací systém s pevnou ponukou služieb. Systém Dispečer sa snaží vychádzať z individuálnych potrieb zákazníkov, čo znamená, že klient si sám zvolí, čo všetko chce mať monitorované a zobrazené v monitorovacom systéme. Prostredníctvom jednoduchého formuláru Vám vytvoríme riešenie vhodné pre Vaše vozidlo/vozidlá.
Narozdiel od ostatných firiem sú monitorovacie zariadenia, ktoré zaznamenávajú údaje o vozidle pre monitorovací systém Dispečer vyrábané priamo spoločnosťou Aldobec technologies, s.r.o. na Slovensku, čo je výhodou najmä ak zákazník potrebuje zakomponovať do monitorovania svojho vozidla ďalšie parametre a funkcie.
4. Za čo všetko sa pri monitorovaní vozidiel platí?
Suma celého monitorovania sa skladá z dvoch častí.
1. Jednorazový poplatok za monitorovacie zariadenie, ktoré sa inštaluje priamo do vozidla. Tento poplatok závisí od typu vozidla a doplnkov k monitorovaciemu zariadeniu. Napríklad pri kamiónoch a nákladných vozidlách sa okrem samotného zariadenia môže do vozidla umiestniť aj palivová sonda, ktorá meria stav PHM alebo komunikačná konzola Komunikátor.
2. Mesačný poplatok za prenos údajov prostredníctvom SIM karty. Tento poplatok závisí od programu na danej SIM karte vo vozidle a teda podľa toho, v ktorých krajinách vozidlo jazdí (Slovenská republika, Európa+Rusko, EÚ) + podľa toho, aké doplnky sú napojené na zariadenie.
Celková suma monitorovania je individuálna, preto odporúčame využiť formulár, prostredníctvom ktorého sa dozviete presnú sumu monitorovacej služby pre Vašu spoločnosť.
5. Ako dlho trvá montáž monitorovacieho zariadenia?
6. Čo všetko potrebujem, aby som mohol sledovať svoje vozidlá?
Pre monitorovanie Vašich vozidiel Vám stačí len počítač s pripojením na internet. Cez stránku www.dispecer.sk sa pridelenými prihlasovacími údajmi prihlásite do systému a sledujete stav a činnosť Vašich vozidiel. Ak uprednostňuje mobilné aplikácie, môžete svoje vozidlá sledovať aj cez mobilnú aplikáciu, ktorá je vhodná pre zariadenia s iOS aj Android.
7. Ako si objednám monitorovanie vozidiel?
Na stránke www.dispecer.sk sa nachádza formulár Vaše riešenie, prostredníctvom ktorého si môžete vytvoriť riešenie podľa seba. Po jeho odoslaní Vás bude kontaktovať obchodné oddelenie pre bližšiu špecifikáciu Vášho riešenia. Ďalšou možnosťou je telefonicky alebo emailom kontaktovať firmu Aldobec technologies, s.r.o. alebo jej distribútorov. Všetky kontaktné údaje sú zobrazené v záložke Kontakty.
8. Akým spôsobom sa meria spotreba paliva?
Stav a spotreba paliva sa v nákladných vozidlách, kamiónoch a pracovných strojoch dá merať prostredníctvom palivových sond umiestnených v palivových nádržiach. Odchýlka meraní týchto sond predstavuje len niečo okolo 2% z objemu nádrže vozidla. V prípade že vozidlo nemá palivové sondy v nádrži, dá sa spotreba vypočítať na základe najazdených kilometrov a údajov z tankovaní (bločkov). Ďalším spôsobom zisťovania stavu PHM v nádrži vozidla je získavanie údajov z CAN zbernice. Toto riešenie je velmi presné a efektívne, pretože poskytuje najčistejšie dáta o vozidle.
9. Ako je riešený servis a prípadné reklamácie?
Na monitorovacie zariadenie a služby s tým spojené sa vzťahuje dvojročná záručná lehota. V rámci nej je kdekoľvek na Slovensku v prípade potreby poskytovaný záručný servis. Našim zákazníkom sú každý pracovný deň od 8:00-16:00 pripravení pomôcť pracovníci Zákazníckej podpory na tel. čísle +421918 88 55 88 alebo emaile Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a my Vám na ňu veľmi radi odpovieme.