bg
Aktuality

Upozornenie: Táto stránka používa súbory cookies a im podobné technológie.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac informácií

Súhlasím

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Naši zákazníci, ktorí monitorujú svoje vozidlá systémom Dispečer, a súčasne využívajú systém spoločnosti TimoCom, majú teraz  výhodnejšie podmienky pre získanie nových objednávok na prepravu! 

V spolupráci so spoločnosťou Timocou sme pre Vás vytvorili prepojenie, výhodou  ktorého je ztransparentnenie prepravy a poskytnutie dôveryhodnej informácie o polohe prepravovaného tovaru. 

Prepojenie so systémom Timocom si môže zrealizovať každý klient priamo v systéme Dispečer. Prepojenie je aktívne len vtedy, keď ho sám klient v systéme Dispečer nastaví. Postup je veľmi jednoduchý:

1. Kliknete na záložku „Nastavenia".

2. V paneli na pravej strane kliknete na „Prepojenie systémov“.

3. Zobrazí sa panel, v ktorom je možné zaškrtnúť políčko „Aktívny“ pre prepojenie systému TimoCom.

4. Zaškrtnutím tohto políčka a potvrdením cez tlačidlo „Uložiť“ sa vytvorí skupina vozidiel s názvom „TimoCom“.

5. Systém Vás následne upozorní, že je potrebné naplniť túto skupinu vozidlami, ktoré majú byť so spoločnosťou TimoCom prepojené.

6. Skupinu vozidiel „TimoCom“ nájdete v Nastavenia - Správa vozidiel - Zoznam skupín vozidiel.

7. Po otvorení tejto skupiny vozidiel stačí označiť vozidlá v ľavej tabuľke a presunúť ich pomocou šípky do pravej tabuľky.

8. Ak chcete aby sa táto tabuľka napĺňala priamo zo Zoznamu vozidiel, stačí pod tabuľkou zaškrtnúť „Napĺňanie skupiny v zozname vozidiel“ a ako názov stĺpca napísať napr. „TimoCom“.

9. Kliknutím na tlačidlo „Uložiť“ potvrdíte zmeny.

Pre bližšie informácie kontaktujte našu Zákaznícku podporu na +421918 88 55 88 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..