bg
Aktuality

Upozornenie: Táto stránka používa súbory cookies a im podobné technológie.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac informácií

Súhlasím

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Poistné udalosti v systéme Dispečer slúžia na evidenciu rôznych poistných situácií spojených s prevádzkou vozidla a prácou vodičov. Sú súčasťou Agenda v systéme Dispečer.

Vytvorenie novej poistnej udalosti

Novú poistnú udalosť vytvoríte kliknutím na ikonku „Nová poistná udalosť“. Samotný formulár sme upravili, aby bol prehľadnejší. Údaje je možné zaznamenať na 3 záložky – Základné informácie, Podrobnosti a Servisné udalosti. (Tá tretia sa zobrazí po uložení záznamu poistnej udalosti).

Na záložke „Základné informácie“ je možné zaznamenať informácie o poistnej udalosti ako dátum vzniku, EČV vozidla, číslo poistnej udalosti, druh a podobne. Ak bol pri poistnej udalosti svedok alebo k nej privolaná policajná hliadka, je možné túto skutočnosť zaznamenať aj v systéme.

Na záložke „Podrobnosti“ je možné zaznamenať detailnejšie informácie o poistnej udalosti ako je miesto, popis priebehu, číslo poistnej zmluvy, poisťovne, a pod.

Na záložke Servisné udalosti sú zobrazené všetky servisy, výjazdy a kontroly týkajúce sa konkrétnej poistnej udalosti a vozidla. Rovnako tak je možné aj z tejto záložky vytvoriť novú servisnú udalosť ak nie je ešte vytvorená. Následne takto vytvorený servis nájdete aj v Agenda – Servisné udalosti.

Po tom, ako je poistná udalosť ukončená, je možné na záložke „Základné informácie“ doplniť informácie o dátume ukončenia udalosti, odhadovanej a skutočnej výške škody, dátume poistného plnenia a pod.

 V prípade otázok kontaktujte našu Zákaznícku podporu na +421918 88 55 88 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..