Viete čo majú udalosti servisnej agendy, otvorenie dverí nákladného priestoru, stlačenie panik tlačidla a výskyt podozrivého úbytku paliva spoločné? Systém Dispečer vás automaticky informuje o tom, že tieto situácie nastali. A včas predídete zbytočným nepríjemnostiam.
Systém Dispečer zabezpečuje správu a kontrolu nad vozidlom a celým vozovým parkom. Nepretržité on-line monitorovanie vozidiel poskytuje aktuálne údaje o stave konkrétneho vozidla. Automaticky generované reporty ako Kniha jázd, Cestovné náhrady, PHM, pomáhajú pri práci zamestnancov rôznych oddelení.
Aby ste nemuseli mať na pamäti udalosti spojené s prevádzkou vozidla, či servismi a vždy vedeli, čo sa s vozidlom deje, obohatili sme systém Dispečer o funkciu automatických alarmov a upozornení. Sú personifikované, čo znamená, že každý používateľ je informovaný len o tom, čo si sám zvolí. Môže to byť napríklad výskyt podozrivého úbytku paliva, rozdiel v tankovaniach alebo otvorenie dverí nákladného priestoru.
Na vzniknutú situáciu je používateľ informovaný priamo v systéme Dispečer, v mobilnej aplikácii Mobilný Dispečer, emailom na vybranú adresu, prípadne formou SMS správy na predvolené telefónne číslo. Spomínané alarmy a upozornenia sú rozdelené do skupín Servisné udalosti, Sledovanie paliva, Všeobecné a Prepravy.
Servisné udalosti
- Upozornenie, keď sa blíži termín vykonania servisnej udalosti
- Alarm o zmeškaní termínu vykonania servisnej udalosti
Monitorovanie paliva v nádrži vozidla
- Alarm pri vzniku podozrivého úbytku paliva z palivovej nádrži
- Alarm pri detekcii rozdielu údajov o tankovaní vozidla získaných z palivovej sondy a dokladu čerpacej stanice
Všeobecné
- Upozornenie na otvorené dvere nákladného priestoru
- Alarm vygenerovaný pri stlačení tlačidla Panik
Prepravy
- Viac informácií nájdete tu
Pre bližšie informácie kontaktujte našu Zákaznícku podporu na +421918 88 55 88 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..