bg
Aktuality

Táto stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli poskytovať služby v čo najvyššej kvalite.

Viac informácií

Súhlasím

Systém Dispečer ponúka nový nástroj pre evidenciu poistných udalostí spojených s prevádzkou vozidla a prácou vodičov. Používateľ systému má možnosť zaznamenávať si všetky dôležité informácie o poistnej udalosti a byť vždy v obraze.

Novú funkciu Poistné udalosti používateľ nájde v záložke „Agenda“. Po kliknutí na „Poistné udalosti“ sa dostane do zoznamu všetkých Poistných udalostí, kde sú jednotlivé informácie zobrazené v tabuľke, dajú sa filtrovať a usporiadať podľa záujmu používateľa.

Pridávanie nových záznamov do poistných udalostí je veľmi jednoduché. Kliknutím na políčko „Nová poistná udalosť“ sa používateľovi otvorí evidenčná karta, kde vyplní všetky údaje k poistnej udalosti. V každej udalosti je možné meniť jej stav (Nová, Hlásená, Čaká na doklady, Čaká na obhliadku, ...) a tým si udržiavať evidenciu vždy aktuálnu. Systém umožňuje zaznamenať aj informácie o  osobách zodpovedných za poistnú udalosť, nákladoch vzniknutých poistnou udalosťou, či výške škody.

 

Pre bližšie informácie kontaktujte našu Zákaznícku podporu na +421918 88 55 88 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..