Pre zaznamenávanie informácii o potrebe technických zásahoch na vozidle môžte v systéme Dispečer využívať Servisnú agendu. Nové rozšírené funkcie dokážu prispieť k efektívnejšej organizácii udalostí týkajúcich sa starostlivosti o vozidlo.
Hneď v úvode Servisnej agendy sa nachádza filter, ktorým si používateľ zobrazí záznamy pre jedno vozidlo/skupinu vozidiel/všetky vozidlá/všetky návesy.
Aplikovaním filtra sa zobrazí prehľadná tabuľka s viacerými stĺpcami a všetkou servisnou agendou k aplikovanému filtru. Okrem toho, že si používateľ dokáže ľubovoľne filtrovať a zoraďovať informácie zobrazené v tabuľke, ponúka Servisná agenda nové funkcie, ktoré sa predtým v systéme nevyskytovali. Používateľ si pri vytváraní záznamu v Servisnej agende môže vybrať z troch typov novej udalosti:
- Údržba, kontrola – vhodná pre udalosti spojené s pravidelnou starostlivosťou o vozidlo (výmena oleja, prezutie pneumatík, a pod.)
- Výjazd – pre situácie, kedy je potrebné k vozidlu uskutočniť výjazd asistenčnej služby (odstavené vozidlo na diaľnici)
- Servis – nečakaná udalosť, pri ktorej došlo k poškodeniu vozidla (havária, porucha)
Pre bližšie informácie o Servisnej agende alebo v prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.