bg
Aktuality

Táto stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli poskytovať služby v čo najvyššej kvalite.

Viac informácií

Súhlasím

Pre zaznamenávanie informácii o potrebe technických zásahoch na vozidle môžte v systéme Dispečer využívať Servisnú agendu. Nové rozšírené funkcie dokážu prispieť k efektívnejšej organizácii udalostí týkajúcich sa starostlivosti o vozidlo.


Hneď v úvode Servisnej agendy sa nachádza filter, ktorým si používateľ zobrazí záznamy pre jedno vozidlo/skupinu vozidiel/všetky vozidlá/všetky návesy.

Aplikovaním filtra sa zobrazí prehľadná tabuľka s viacerými stĺpcami a všetkou servisnou agendou k aplikovanému filtru. Okrem toho, že si používateľ dokáže ľubovoľne filtrovať a zoraďovať informácie zobrazené v tabuľke, ponúka Servisná agenda nové funkcie, ktoré sa predtým v systéme nevyskytovali. Používateľ si pri vytváraní záznamu v Servisnej agende môže vybrať z troch typov novej udalosti:

  • Údržba, kontrola – vhodná pre udalosti spojené s pravidelnou starostlivosťou o vozidlo (výmena oleja, prezutie pneumatík, a pod.)
  • Výjazd – pre situácie, kedy je potrebné k vozidlu uskutočniť výjazd asistenčnej služby (odstavené vozidlo na diaľnici)
  • Servis – nečakaná udalosť, pri ktorej došlo k poškodeniu vozidla (havária, porucha)

Pre bližšie informácie o Servisnej agende alebo v prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.