Poistné udalosti v systéme Dispečer slúžia na evidenciu rôznych poistných situácií spojených s prevádzkou vozidla a prácou vodičov. Sú súčasťou Agenda v systéme Dispečer.
Vytvorenie novej poistnej udalosti
Novú poistnú udalosť vytvoríte kliknutím na ikonku „Nová poistná udalosť“. Samotný formulár sme upravili, aby bol prehľadnejší. Údaje je možné zaznamenať na 3 záložky – Základné informácie, Podrobnosti a Servisné udalosti. (Tá tretia sa zobrazí po uložení záznamu poistnej udalosti).
Na záložke „Základné informácie“ je možné zaznamenať informácie o poistnej udalosti ako dátum vzniku, EČV vozidla, číslo poistnej udalosti, druh a podobne. Ak bol pri poistnej udalosti svedok alebo k nej privolaná policajná hliadka, je možné túto skutočnosť zaznamenať aj v systéme.
Na záložke „Podrobnosti“ je možné zaznamenať detailnejšie informácie o poistnej udalosti ako je miesto, popis priebehu, číslo poistnej zmluvy, poisťovne, a pod.
Na záložke Servisné udalosti sú zobrazené všetky servisy, výjazdy a kontroly týkajúce sa konkrétnej poistnej udalosti a vozidla. Rovnako tak je možné aj z tejto záložky vytvoriť novú servisnú udalosť ak nie je ešte vytvorená. Následne takto vytvorený servis nájdete aj v Agenda – Servisné udalosti.
Po tom, ako je poistná udalosť ukončená, je možné na záložke „Základné informácie“ doplniť informácie o dátume ukončenia udalosti, odhadovanej a skutočnej výške škody, dátume poistného plnenia a pod.
V prípade otázok kontaktujte našu Zákaznícku podporu na +421918 88 55 88 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..