bg
Napísali o nás

Táto stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli poskytovať služby v čo najvyššej kvalite.

Viac informácií

Súhlasím

Vieme obslúžiť aj náročných zákazníkov a pripraviť im riešenie na mieru, pri vývoji neustále zohľadňujeme ich podnety, hovorí Ivan Hronec, zakladateľ spoločnosti Aldobec technologies. Dňa 19.10.2016 vyšla v denníku Hospodárske noviny ročenka Doprava a logistika, v ktorej nájdete rozhovor o systéme Dispečer.sk.

Kedy spoločnosť Aldobec technologies vyvinula systém Dispečer.sk 

Prvú verziu systému sme vytvorili pred desiatimi rokmi po takmer polročnom intenzívnom vývoji. Veľkým úspechom bolo, že už koncom roku 2006 získal prvého zákazníka. Je ur

čený všetkým, ktorí si chcú uľahčiť správu vozového parku a súčasne ušetriť. Zabezpečuje nepretržité monitorovanie áut akéhokoľvek vozového parku, bez ohľadu na jeho veľkosť či zloženie. Môžu ho využívať majitelia osobných, úžitkových i nákladných áut, kamiónov aj špeciálnych vozidiel a mechanizmov.

Aké sú hlavné výhody systému, v čom je zaujímavý a lepší od konkurencie? 

Systém Dispečer.sk má množstvo výhod oproti konkurencii, pretože vzniká na základe podnetov a spolupráce s jeho používateľmi. Základom je mať všetky vozidlá pod kontrolou, odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Prístup do systému je možný cez webový prehliadač alebo mobilnú aplikáciu. V systéme sa automaticky generuje viacero reportov - napríklad Kniha jázd, Report PHM, Cestovné náhrady, Hodnotenie štýlu jazdy a mnohé iné. Vďaka neustálemu monitorovaniu stavu pohonných látok možno kontrolovať tankovanie a odhaliť podozrivé úbytky paliva. Systém kontroluje evidované servisné udalosti, na ktoré používateľa upozornia automatické notifikácie priamo v systéme a mobilnej aplikácii alebo SMS či e-mailom. Dispečer.sk ponúka množstvo funkcií a modulov dostupných v reálnom čase a je možné ho prepojiť s rôznymi systémami, napríklad Timocom, Gefco, C. S. Cargo Slovakia, Schenker, DHL Slovensko, DHL Česká republika, DHL Maďarsko, DHL Poľsko, Gebrüder Weiss alebo Kuehne + Nagel.

Čo potrebuje užívateľ, aby mohol systém efektívne využívať?

Pre používateľa je po všetkých stránkach nenáročný. Základom je mať vozidlo, pripojenie na internet a počítač alebo smartfón. Po nainštalovaní monitorovacej jednotky do vozidla má klient pomocou webovej alebo mobilnej aplikácie aplikácie okamžitý prístup k množstvu údajov o vozidle v reálnom čase.

Ako sa dá systém Dispečer vyskladať, ktoré moduly využívajú klienti najviac?

Pre každú spoločnosť sa systém nastavuje na mieru. Dôležité je uvedomiť si, aké autá obsahuje vozový park a čo chce firma monitorovacím systémom disiahnuť. Menšie firmy si zvyčajne vyberajú základný modul, ktorý obsahuje reporty - Zoznam vozidiel, Kniha jázd, Mapy jázd a Vlastné miesta. Tie potom dopĺňajú o možnosť sledovať servisné udalosti a náklady na jazdy, z čoho je možné generovať rôzne užitočné štatistiky. Základ systému si dopĺňajú podľa špecifických potrieb. Obľúbené a využívané sú Moduly prepojenia s palubným počítačom, Modul riadenia prepráv, súčasťou ktorého je dispečerská plachta a Modul PHM. Ten je určený pre nákladné vozidlá, kamióny, autobusy a pracovné stroje. Umožňuje neustále sledovať stav natankovaného i spotrebovaného paliva. Pracuje nepretržite, dokáže odhaliť možné podozrivé úbytky paliva z nádrže a včas informovať klienta. Firmy využívajú často Modul alarmov a upozornení či Modul zabezpečenia vozidla. Mnohí klienti si systém rozširujú aj o funkciu  sledovania teploty, automatického výpočtu cestovných náhrad alebo komunikokáciu prostredníctvom mobilného terminálu.

Koľko zákazník platí a od čoho závisí cena?

Všetky poplatky za využívanie monitorovacieho systému Dispečer.sk sú závislé od komplexnosti riešenia, ktoré si klient zvolí. Cena najjednoduchčej monitorovacej jednotky sa pohybuje od niekoľkých desiatok eur, no špeciálne a bezpečnostné riešenia môžu stáť aj niekoľko tisíc eur. Správa systému a online informácie o vozidlách sa spoplatňujú mesačne, cena je od niekoľkých eur za vozidlo.

Aká je spoľahlivosť systému, sú potebné aktualizácie?

Spoľahlivosť systému sa blíži k 100 percentám. Je to aj vďaka tomu, že pri vývoji neustále zohľadňujeme nové trendy a spolupracujeme priamo s automobilkami. Aktualizácie systému sú nutné, ale všetko sa robí automaticky. Používateľa neobťažuje odklikávanie a schvaľovanie aktualizácií. Ak systém spĺňa všetky požiadavky klienta, po uplynutí záručnej doby nie je potrebné systém meniť. Aktualizácie sú naďalej zadarmo. Máme zákazníkov, ktorí chcú mať vo svojich vozidlách najnovšie modely, no aj takých, ktoríé sú spokojní s monitorovacími jednotkami starými aj 10 rokov. To poukazuje na kvalitu nášho produktu.